Budak S2

 Yang ni aku nak cerita pasal budak2 yang aku selalu lepak. Kalau aku balik je kitorg mesti jumpa and kitorg ada port nak lepak. Terutamanya mestila mamakkan.


So ni antara port kitorg lepak dekat bukit kawasan perumahan member aku. Sini view memang cantik lepastu sejuk. Kitorg lepak kalau nak hantar member tuu balik then kitorg akan singgah. Tak lama sangat lepak sebab takut orang kawasan rumah tu ingat kitorg buat bukan2.

Yang ni second team tapi ada jugak orang yang sama. Kebanyakkannya belajar jauh2 jadi susah nak jumpa. Jadi kitorg selalu gak lepak depan rumah je ramai2. Asalkan dapt jumpa pun dah okay. Janji boleh lepaskan rindu.

Yang ni member baik aku. Nama dia pun irfan jugak. Kalau ada masalah kitorg selalu ada antara satu sama lain. Mana boleh tolong kitorang akan tolong walaupun melibatkan duit. Ini boleh dikatakan kawan susah senang aku. Dari nakal dan sama2 dah besar and berubah. Rumah dia tak jauh dengan aku dan dia pindah sekolah sebab dia ikut family dia. Tapi sekarang ni kerap jugak berjumpa sebab tak selalu dapat jumpa kalau masing2 dah masuk belajar.

Yang ini pulak Farris. Dia budak sukan kat sekolah and sekarang dia belajar kat Australia. Memang susah nak jumpa dia sebab dia akan balik bila habis satu sem. Setiap cuti sem je kitorg dapat jumpa dia. Rumah dia pun tak jauh dengan aku and selalu jugak lepak. Dia nampak macam mamak tapi dia pure melayu. Atelit terbaik sekolah aku.

Comments

Popular Posts