Modular Course

 Lepas semua tu berlalu dan jugak final exam aku, inilah dia modular course. Course ni memang kena amik untuk basic kita bila kita naik kapal nanti. So kalau ada ap2 emergency nanti kita tahu nak tanganinya senidir. Benda ni memang wajib belajar.

Ini lah dia. Ini kami buat untuk kalau berlaku kebakaran. Api memang besau tapi serook la. Kitorg settle api tu kejap je sebab dah expertkan.

Waktu ni ada kelas lain tgh padam api. Jadi untuk gempakkan lagi suasana kitorg amik gambo sekali. Hahahaha. Trainer pun nak join tapi dia busy ajar org. So tak dapat nak amik gambar ngan dia sekali.

Keesokkan harinya kitorg masuk dalam container ni. Dalam tu gelap sangat and ada asap. Kitorg kena cari jalan keluar and ada jugak halngan. Kitorg kena pastikan oksigen cukup untuk sampai jumpa jalan keluar. Tapi sayang ada sorg tu oksigen dia habis tapi takde apa yang berlaku.

Semua orang berjaya keluar dengan selamat. Ada jugak senior yang join kitorg and sama2 jalankan tugas bersama. Dan ini yang terakhir untuk modular course kami.

Comments

Popular Posts