Okay harini aku nak cerita pasal aku masuk Akademi Laut Malaysia (ALAM). Aku daftar masuk ALAM pada 7/7/2019. Hari pertama aku masuk ALAM, itulah permulaan aku dalam zaman belajar aku

Ini lah aku yang terpaling hensem kat ALAM ni. Ni waktu aku junior. Semua junior yang baru masuk wajib kena botak. Tapi tak lama pun untuk 2 sem je.


Ni antara budak kelas aku. Haa aku dah cakap aku paling hensem. KAH KAH KAH. Yang tengah tu lecturer aku nama dia Cpt. Murugan. Terpalingla sporting.


Yang ni antara aktiviti pagi yang kitorang selalu buat iaitu mengutip ssmpah keliling kawasan dorm. Setiap kelas kena buat ikut jadual. Ni semapt amik gambar lui


Ini dalam kelas. Kalau lecture takde kita boleh santai2. Jangan risau phone boleh bawak. Kalau dah pegang phone memang amik gambar la bossku.


Comments

Popular Posts