CHOCOJERR VIRAL BABYCRUNCH


! BABYCRUNCH !

 

       Hi assalamualaikum ! Alang alang menyeluk perkasam biar sampai ke pangal lengan,alang alang harini balik ALAM biar saya suggestkan hidangan sampingan. HEHEHEHE tak sangka boleh jadi pantun 4 kerat ! Teruskan membaca hingga menjumpai kod promosi bagi CHOCOJERR VIRAL sempena jualan lelong MERDEKA !


       Jadi harini saya nak mempromosikan perniagaan atas talian saya iaitu CHOCOJERR VIRAL part 2 iaitu CHOCOJERR VIRAL BABYCRUNCH. Alhamdulillah sehingga ke hari ini jualan saya dalam keadaan sihat. Mana taknya anda semua pun terliur bukan lihat produk jualan saya di atas ? hehehe

       Alhamdulillah rata rata 'feedback' dari customer saya bahawa mereka menunjukkan reaksi positif tentang chocojar ini. Ada yang sampai repeat order sehingga 2 ke 3 kali kerana kesedapannya

       Chocojar BABYCRUNCH ini sebenarnya adalah berbentuk MINI COCOCRUNCH iaitu seakan akan COCOCRUNCH yang biasa menjadi sajian untuk sarapan mahupun snek dan bertekstur amat rangup dan tidak mudah lemau atau dikatakan masuk angin. Dengan harga hanya serendah RM15,anda semua dapat menikmati sebalang chocojar yang memuaskan. Bukan sahaja itu,coklat yang digunakan untuk chocojar BABYCRUNCH ini juga tidak muak dan amat lazat.

       Tersebut adalah harga harga bagi CHOCOJERR VIRAL. BUBBLERICE RM13, BABYCRUNCH RM15 dan QKISSCRUNCH RM18 ( maaf atas kesalahan mencetak)


       Promosi bagi hari ini ! Enjoy your day :)



Comments

Popular Posts