Review Series Netflix: The Girl From Nowhere

                                 DRAMA|Girl From Nowhere|Spoop Fest #2 – Black & Yellow Otaku Gamers

           Series ini mengisahkan tentang seorang perempuan yang dikenali sebagai Nanno yang tidak diketahui asal usulnya. Filem series Netflix ini di buat di Thailand dan dikeluarkan pada tahun 2018.


                                  5 “Girl From Nowhere” episodes that are really, really relevant ...

             Series yang bergenre 'thriller' ini dibintangi oleh Chica Amatayakul sebagai Nanno itu sendiri. Bagi saya Chica atau Kitty nama manjanya telah membawa watak Nanno dengan baik. Nanno merupakan gadis yang kelihatan manis namun sebenarnya psiko.


                                   Adman 2018 - Girl from Nowhere - YouTube        

             Didalam series yang memaparkan 13 episod ini,  Nanno kelihatan senang apabila melihat orang yang di targetnya sengsara tidak kira sama ada orang itu mati, sakit atau kehilangan ahli keluarga. Namun begitu, Nanno dalam filem ini hanya akan menyasarkan mangsanya hanya kepada orang yang jahat atau busuk hatinya jadi orang yang baik tidak akan terkesan dengannya.



                                Girl From Nowhere TV Series (2018) | Cast, Episodes | And ...


    Jadi kesimpulannya Nanno dalam cerita ini tidaklah jahat atau kejam sepenuhnya, dia hanya akan mencari mangsanya dalam golongan orang yang zalim terhadap orang lain dan kejam. Plot penceritaan, cinematografi dan lakonan amat menarik oleh itu saya memberi galakan untuk semua orang melihat cerita ini.

Comments

Popular Posts