Lens Distortion

 Hello. Salam sejahtera semua. hahahah dah lama betul tak update kat sini. lagipon rasanya dah habis kot zaman-zaman preset lightroom. 

entahla geng aku pon taktau dah nak update apa. so aku nak tunjuk sikit hasil daripada edit dari apps LD (inspired by Spark 26Bravo ) 

disini aku sertakan la gambar before and after seorang perempuan cantik ni.


       Ni before. kita tengok gambar after pulakkk


     haaaa ni after !!


korant tengokla sendiri. dia bagi acah acah ade fake sinaran mentari. 

tapi sebenarnya gambar tu cantik sebab orang dalam gambar tu ^^


haa kejap aku payung lagi eh gambar before after.


Before

okay as you guys can see, gambar ni agak low quality sebab diambil dari phone murah. but kita lihat hasilnya selepas aku letak light distortion!

Afterr!!!

omg lawa siak aku edit otak dia lahhhh HAHAHAHAHAH. so untuk post ni, sampai sini je la. next post aku pikir jap nak cerita pasal ape pulak.

Comments

Popular Posts