IDOLA

Okay selesai pasal aku. Yang ni aku nak citer pasal fav singer aku. Aku memang minat sangat2 sampai setiap hari aku dengar and nak pulak lawo je semua.

                                   Blackpink's Makeup Artist on the K-Pop Group's 'How You Like That ...

Okay ini dia BLACKPINK yang sekarang tengah hot kat radio dan sosial media. Dioarng dulu tak berapa naik sangat tapi lepas diorang buat comeback memang gempak. Diorang memang menarik minat orang untuk dengar album and lagu2 diorang.

                                                      lisa pics (@lisapics_) | Twitter | Lalisa, Lalisa manoban, Blakpink  

Yang ni LISA. Dia memang dancer terbaik dalam kumpulan ni. Dia tinggi and pandai menari. Walaupun asal dia dari Thailand tapi nama dia boleh naik jugak sebab kesungguhan dia start dari menari dengan kumpulan underground.

                                           Jisoo of Blackpink: from 'mystery girl' to global sensation, her ... 

Yang ni pulak JISOO. Dia muka cute and innocent. Dia mempunyai suara yang lembut and dia tak seberapa aktif dalam menari. Tapi dia tetap perform bila kat stage. Dia lemah lembut dan selalu dibuli oleh LISA.

                                                Happy birthday Jennie of BLACKPINK! How the fiercest K-pop girl ...

Yang ni pulak JENNIE. Dia paling ramai dimati orang disebabkan kecomelan dia. Dalam semua muzik video dia akan nampak cute dan lain dari yang lain. Dia boleh menari dan suka rap dengan LISA. Dia jugak sering dikacau oleh Lisa.

                                                 Rosé - Vocal Line - Blackpink | Blackpink rose, Blackpink, Black pink

Yang last sekali ni nama dia ROSE. Dia comel jugak. Dia selalu nampak santai je dalam muik video diorang. Dia jugak mempunyai suara yang unik and ramai jugak orang minat dia.

Comments

Popular Posts